Lördag.. ^.^

Har precis kommit hem från intro*nånting*kursen på körskolan ^^, iiik. snart får jag börja köra! längtar som fan. aja  det var väl ganska intressant och så, men man blir fan nervös. Så jävla mkt att lära sig på 1.5 år. Jag ska fan ha körkortet direkt när jag fyller arton *ellersånärasommöjligt*. Annars känns det ju fan inte som nån idé. aja.. det har väl vart min dag än så länge xD.. Ska väl sitta och fortsätta lyssna på dba i flera timmar till *drog* =D <3 åh, träffade Jessies voffe igår ^^, söt som fan =) sen så var vi iväg till bibblan oxå *läsaläsaläsa* så nu har jag snart läst alla Torey's böcker förutom den som bara finns på engelska och japanska. Men den kommer snart den med ^^, så värt xD eller inte..
längtar nästan till i höst... men jag kommer bara gå till skolan om jag har uppnåt ett spec. mål, men det ska gå :D. Sen så är det ju Dba dt och engel ^^,*lääääängta* och sen så cb med jeppa i agusti =D massa *nästan* planer xD
Funderar på att värma om mina blåa dreads och fästa de igen.. Eller vet nån som gör/säljer billiga ull/garn eller syntetiska dreads? *intealltfördyrt* (a) jag vill verkligen inte vara svart längre >.< sen så lockar det sig ändå bara och håller på *yeey* men till hösten blir det nog en rakpermanet och hälften/hälften med förlängning med båda färgerna ='D *snointe* >.< då blir milla sur ponni xD *gahaseriösjagärdå* xD ett nästan långt och värt inlägg
xD eller inte >.<

http://www.youtube.com/watch?v=IVEMtd2NErw&NR=1

>.<

Jag vill inte ha dig i mitt liv längre >_< du är inte bra för nån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0