Den längtan efter kärlek, som nått sin gräns, är en längtan efter döden

Jag bara älskar det citatet. Det är mörkt och dystert men lagom mycket sanning och ljus i det.
Satt och ordnade vissa saker i bloggen igår som tex kategorier, fan vad ego jag är xd fast det har jag sagt från början, min blogg - mina känslor.  Satt nyss nere vid köksbordet och drack kaffe när pappa kom och knuffa på en låda så allt mitt kaffe åkte ut i knät. Kul -.-'
Har pratat lite med Jessie och Jeppa och om det blir som jag vill hakar de på på fre/lör till Borlänge. Dags för en ny piercing :D blir a-e har fan tjatat om den i nästan exakt 2 år, börjar bli dags. Är orolig för att glasögonen ska förstöra den men jag orkar inte bry mig.
Sen vet jag att det kommer bli svårare för mig att få jobb också vidare. Men jag försämras inte som människa för att jag har ett par metallbitar i fejset. Folk är så äckligt jävla fördomsfulla, jag hatar det. Jag är fan trevligare än många av alla dessa dumma bimbos som går tex i min skola. Det är större risk att de hamnar i skiten än jag. Jag är så less på att folk tror på en gång att jag mår dåligt, jag hatar allt, jag sköter inte nåt som man ska och allt det där bara för att jag väljer att sätta in nålar i min kropp. Det är mitt val. Ni har inget med det att göra. Jag ändras inte för det. Jag är Milla och det spelar ingen roll hur jag ser ut för jag är fortfarande Milla. Jag gillar att vara jag, låt mig bara få vara jag utan att komma med pikar om hur mycket jag förstör min kropp och mitt hår och allt det där, jag förstör inte jag gör mig bara snyggare :P haha
men seriöst, jag är jag lev med det eller försvinn.
Men aja, blir skola iaf för mig imorgon. Det vill säga blandade känslor. Jag och mamma har pratat lite om ångestdämpande eller sömntabletter, för om jag ska orka gå till skolan så. whatever. no one care's after all.
*jo,jagvetvissasomgördet*


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

I care<3 Big time =D dom som tycker att utséendet är så avgörande är dumma i huvudet och jag hoppas dom dör en äklig och långsam död.



förövrigt var det ett bra val=) och om jag stirrar på dig i framtiden, bli inte rädd, jag bara äääääääääääälskar anti-eyebrow piercings ^^

2009-04-21 @ 20:16:52
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/
Postat av: Pleu

Anti-eyebrow är ashett! :D

2009-04-21 @ 22:14:30
URL: http://pleu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0