Glad Påsk :D

Ja påsk idag då :D fast vi skiter i allt sånt idag, gjorde det igår ist xD
Har varit till Sala och övningskört idag. Gick bra. Även fast det var mammas bil. Jag tycker inte om den bilen. Såg Therese som var ute och gick oxå :P
Har inga direkta planer inför idag. Ska kanske bleka luggen typ det. Jag har nya hår planer på gång :D Men först av allt vill jag klippa mig! Mitt hår är så äckligt långt. Och lockigt, menmen.
I morgon blir det påskmiddag hos mormor. Och på nå konstigt höger ser jag fram emot det. Lix, jag klarar inte av att äta bland folk eller släkten, plus att de ger en värdelöshets känslor. Så vad finns det att se fram emot egentligen? men ja. Känns som att det kommer bli kul.
Tänkte även koppla in den externa hårddisken idag. Och rensa datorn lite :P Det behövs.
Borde väl skriva en massa värda tankar. Men jag har inga just nu :P

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

du är värdefullast i världen=) och jag är inte folk va?? :P nämenXD

2009-04-12 @ 19:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0