Ingen skola idag

Blev ingen skola för mig idag. Så blir till att vara hemma och plugga. Måste typ räkna 7 sidor matte och plugga inför ett eng nationnellt och ett prov i litterattur historia. Känns inte så värt om jag ska vara ärlig. Ångrar nu att jag blev hemma idag, hade mkt hellre vart i skolan med alla braiga folk :D men just nu vill jag bara att mamma och pappa ska få lön xD i need shoes och klipptid xD *nej,jagärintebortskämd*  åh, blir ev piercing i slutet av månaden :D så jälva nice! dock har jag beslutsångest mellan mouche eller anti-eyebrow *läggerinbild* nåt ska det bli. har ju bara tre i ansiktet och en industrial. sjukt lite xD
åh, mamma ringde nyss. en av mina lärare har ringt för att kolla om jag vill ha praktikplatsen. åh, sur jag blir!


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

anti-eyebrow är snyggast tyckerjag =)



-bara för att XD

2009-04-21 @ 16:36:52
URL: http://jessiejoystick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0