Leopod<33

det ser dumt ut om man stavar med l xD men nu står min älskade Leo utanför på gården :D så jävla härligt det känns! Var å hämtade idag, dvs provkörde. Det var underbart <3 jag är kär<3 åh, så jävla lycklig jag är just nu! och skolan ägde idag! satt i typ 1-2 timmar ute i solen och blåste såpbubblor med alla mina underbaringar <3 så kul :D
Sen vart det fest planerande ^^
så jävla bra dag ändå :D

min älskade Leo :D<3
ja jag döper alla mina motordrivna saker.
och det bästa av allt den har tutgas!! haha.

Kommentarer
Postat av: Jeppa

Tutgas! xD

2009-04-24 @ 00:06:05
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Jessiejoystick

Tutgas ftw! XD

2009-04-25 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0