Onsdag

Bra dag idag :D Slutade tidigt och träffade Jessie på stan, vi drog väl omkring i typ tre timmar. Grymt kul var det iaf :D
Sen teori på Nisses då.
Mamma hade även fått tag i den där fobilläkare, men han sa att vi skulle vända oss till BUP. Känns faktiskt inge vidare. Jag har fobier tvångstankar och sömnproblem, inga allvarliga saker. Jag skulle hellre vilja gå till en läkare/psykolog som inte tillhör BUP. Men mamma tyckte att det verkade väl bra, så vad har jag för val? Sen ska vi fixa sömntabbletter där igenom oxå.
Pratade nyss med Milla i tele, planerade inför morgondagen. Kommer bli sjukt kul :D Så länge man inte träffar nån praktikunge
Jag hade inget av värde att skriva idag egentligen xD Men jag skriver ändå.
Åh, är helt besatt av falling for you med älskade Chester <3 så jävla grym! <3

Jag vill ha en backspegel! :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

inga allvarliga saker??? 0.o



:P



nämen XD vi äger<3 haha=D

2009-04-30 @ 08:53:47
Postat av: chaos

Limma dit en vanlig spegel ;P

2009-04-30 @ 19:26:16
Postat av: Anonym

BUP är bara för för dem under 18.. dem kommer skicka dig vidare till vuxenpsykiatrin ^^

2009-04-30 @ 21:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0