Praktik :D

Aja, första dagen på praktiken idag. Helt okey. Tror att det faktiskt kan bli ganska kul. Är ju på ett särhögstadie, men det märks knappt. Glada ungar iaf, det är alltid positivt och sen har jag en trevlig handledare :D Dock skulle jag ju hellre vara i skolan och muppa, men det får funka. Har bra tider de första veckorna iaf. Sen blir det 8-4.
Snart är det valborg oxå :D fan vad nice. Hoppas bara att allt löser sig med allt, men om inte, so what?
Jag hade en massa saker att skriva, men jag har glömt allt.
Ett riktigt inlägg kommer väl :P fär trött för att tänka just nu xD

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

najjs att d blev kul=D vad är det som ska lösa sig??

2009-04-27 @ 22:17:03
Postat av: Milla

nej, en massa om bussar till gåvan och milla ville dra dit och en massa xD

2009-04-27 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0