Stackars Leo :'(

Idag har vi varit duktiga och tvättat min och mammas bil :D mammas måste dock göras om, likaså min. kommer ta ett år att få bort all skog! Men aja, hållt på en massa. Sen kom Jessie över för att kolla på Leo och sen när vi satt i bilen så skulle jag vinkla bakspegeln lite och boom den ligger i handen på mig. Jag har haft han i två dagar och har redan pajjat honom :P lyckat. Aja, vi planerade inför sommarn och en massa skoj :D vi är bäst <3
Imorgon blir det väl till att byta piercingssmycken till praktiken, fan vad sugigt! Jag vill gå till skolan.
Men aja, får träffa alla på valborg, ska fira med mina muppar i Sala. Var ju tänkt stockholm, men pengarna räckte inte :/ vilket är väldigt synd eftersom jag inte har träffat Ci på meega länge. Men är man fattig så xD hon får helt enkelt komma på festen helgen efter :D kommer bli nice. mkt festande fram över. Men det är sommar och jag är glad, så varför inte?
Fan, när jag är glad och posetiv kommer jag inte på nåt att skriva, men när jag har mina svackor går det hur bra som helst, och då kanske det till och med är intressant. Men aja, när vi kommer tillbaka till skolan igen så går 06:orna en vecka sen tar de studenten. Jag tycker faktiskt inte att de ska sluta :P De var där när jag börja ksk och kan vara kvar till 07:orna slutar tycker jag :D jag gillar inte förändringar. men det är ju sånt man måste leva med.
hm, nej det känns lugnt nu ändå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0