Fredagen

Yes fredagen var ju kul :P
Nej åkte till Jessie satt där och kolla på film och bara hade roligt. *somvanligt* :P
Sen efter ett tag drog vi ut för att träffa Peter och Jacke, som var lite nyktra :P
Drog ner på stan och ''kolla läget'' träffa på sebbe. han kunde inte ens hälsa.
Okey, han bråkar med vissa av oss men vad har jag gjort honom? Jag är less nu.
Detta gjorde en liite förbannad .
(okey, det mellan sebbe och mig är typ löst) eller ja :P
Drog vidare och satte oss på en cykelbana och bara prata.
Sen fick vi för oss att dra hem till Jacke, på vägen dit träffa vi färnboungar.
Som kände igen oss?
Okey, seriöst jag trodde ingen visste vem jag var. lix hade varit skönt om det varit så men nej.
creapy faktiskt :P
drog hem till jacke och letade efter **** på datorn och snacka skit
Härligt att träffa alla igen eller ja, träffat de har jag gjort men ni fattar :P
Däcka väl ngn gång kring fyra, men vaknar kring sex. kul -.-'
är typ bakfull av  trötthet, makes no sence xD
eller ja, jag är inte bakfull eftersom jag aldrig var full xD, men är så trött så det känns som en bakfylla
Sen drog jag och Jessie tbx hem till henne käka frukost och kolla på SATC och hade kul xD
Spillde kaffe tex xD
Nej men härligt har det vart :D

Kommentarer
Postat av: jessie

haha ägigt^^

jag tror fortfarande inte på att det finns killar utan... behov...

:P

2009-08-18 @ 00:23:32
Postat av: Milla

Haha inte jag heller, han har säkert gömt den :P

2009-08-18 @ 00:33:01
Postat av: jessie

one day... I will find it!! :P



2009-08-18 @ 00:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0