Hemma igen bitches ;D

Nej nu är jag hemma. ville dock aldrig kliva av båten!
så jävla kul jag har haft de har dagarna :D kommer skriva av mig allt sen.
Nu ska vi typ dra upp till årsunda och vara där tills mamis födelsedag, sen ska vi hämta våran kära hund oxå :D<3
ja, kan iaf rabbla lite vad jag köpte :P
-2 tunikor? stora linnen:P
-en tshirt (med brudpar och en game over text) ÄLSKA!
-plånbok
-2 maskaror (90:- billigt! glad milla :D)
-puder
-fundation
-kajal
-nätsrumpbyxor vita
-smirnoff ice
-bacardi breezer vatermelon
-en kvarting vodka (endast 48 sv kr)! *näjd once again*


OH! höll på och glömma vad jag vart gladast över, var in i någon butik och vad ser milla! jo en hel avdelning med MAC smink! så jävla glad jag blev, typ petade på allt. men de hade inte det som jag spanade efter, och de hade överdrivet dyra priser så vart inge MAC för milla, men nästa gång då jävlar! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror dom har mac på typ åhlens city i sthlm, lust att dra dit nån gång när vi har pengar?? =D

2009-08-06 @ 21:55:40
Postat av: Milla

Åh! det låter toppen :D

2009-08-11 @ 00:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0