Hilfe.

Okej, har gått och tänkt hela dagen, fan vad bra jag mår  :D osv..
Sen nu på kvällen satte jag och syrrorna oss för att kolla på film, vart High School Musical 2 (-.-) men fan vilken ångest jag fick av den filmen, allt där handlar om hur de ska få ihop pengar och livet efter high school.
Och jag ''känner'' igen mig så väl. Jag har sån jävla skolångest just nu så ja, skjut mig ist?! Lix mitt sista år, jag får inte sabba någonting. då är resten av mitt liv kört. Jag får inte vara sjuk för mycket, för då blir jag direkt av med studiebidraget. sjuk för mkt menas typ mer än 4 dar månad. jag brukar gå ill skolan 2-3 dagar i  veckan. jag orkar inte mer.
Jag kommer sabba allt det här. Jag kommer göra det. Precis som högstadiet.
Men jag vill inget hellre än att kunna vara stolt över mig själv för en gångs skull. Tycka att faktiskt lilla (STORA!!!) obetydliga jag har gjort någonting bra. Nåt att vara stolt över. Nåt som matters.
Sen till det andra. pengar. ja behöver jag säga mer?
i september så kommer min första försäkringsräkning, sen kommer de per månad. Sedan är det även Miyavi den månaden.  sen i okt har jag kryssningen, hur fan ska jag ha råd med det?! Jag ska med! även om jag måste sälja allt jag har. lix jag tänker inte missa ha kul med mina vänner för att jag är fattig. *ingenunderdrift* sen de faktum att jag måste köpa en systemkamera, ja jag vet inget måste egentligen. men vafan det är det enda jag tänker på nu förtiden och de senaste året.
Nej fuck this.
Vill bara sätta mig i ett hörn och gråta tills allt är över.




Jag saknar dig
Jag saknar hur din kropp var formad
Hur du fick mig att rysa bara av en lätt beröring
Jag var så fruktansvärt förälskad i dig
Men det är över nu?
Du har glömt mig, du lever lycklig
Och vad gör jag?
Stampar på samma ställe som jag alltid har gjort
Jag kommer alltid vara fast här
Fast i ingenstans
Där jag är en ingen

Kommentarer
Postat av: Pleu

Om du mår för dåligt för att klara av att gå i skolan på fulltid kanske du borde överväga att blir sjukskriven på halvtid och gå ett år extra i gymnasiet? Typ det enda som KSK faktiskt är bra på är att göra personliga studieplaner och specialscheman åt elever som behöver det. Så länge du pratar med skolsyster och skriker i ordentligt. ;)



(Jag vet, jag är en random för dig, men jag bryr mig om mina vänner och deras vänner och jag bryr mig massor om Jessie, så där för vill jag att du ska må bra också. Erm, det där blev flummigt...)

2009-08-11 @ 20:00:37
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okey, jag ska faktiskt överväga det. Men det är just det att jag verkligen vill fortsätta i min klass som ställer till det.. men faktiskt så låter inte de alls som en dum ide :) tack :D



(ja lite gran, men det gör inget eftersom jag faktiskt vart lite glad av din komentar :P och det är ju faktiskt bra ^^ även om det vart flummigt :P)

2009-08-11 @ 22:28:20
Postat av: Pleu

Du kan ju fortfarande gå med din klass på dom kurser du fortsätter att gå. :) Hoppa av kurser som du inte gillar eller som du läser med tråkiga människor bara, och ta dom nästa år. ;)



Alltid trevligt att göra folk glada. :)

2009-08-12 @ 17:37:26
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: jessie

inte för att min åsikt betyder världen, direkt. men för mig är du alltid en någon =)

2009-08-13 @ 20:00:06
Postat av: Milla

Gör den visste :P desamma :)

2009-08-13 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0