Måndag

Sitter på föräldrarnas dator just nu, den är såå snabb >.<
Men ja inte hänt så mycket än så länge, har mest smsat med folk och planerat kryssningen som vi ska dra på senare i höst :)
Kommer bli så sjukt härligt :)
tajt med pengar men det går nog..
ja, annars då?
Imorgon ska jag in till nisses och leka duktig med veronika :) sen vid halv tre ska vi möta upp resten av mupparna för att fika.
Så länge sen jag träffade alla nu. men kommer bli kul :)
Sen på tis/ons någon av de tror jag att jag ska träffa jessie, eller ja när hon kommit hem dvs :)
Den jäveln har ju flyttat in till sala ;) men det gör inget eftersom jag ska bo under hennes diskbänk :P och sen skulle jens bo i hennes garderob om jag kom ihåg rätt xD ''jens kom ut ur garderoben nu!'' *humor* sry jens (A)
Nej, har varit vaken alldeles för länge känner jag, där med osamanhänande inlägg som bara jag tkr är kul :P
Nej men jag saknar alla mina folkz och jag vill träffa de snart!
bo i hedåker=isolation ofrivilligt eller om man nu vill kalla det för socialt självmord, välj själv :P

Kommentarer
Postat av: jessie

defenetivt socialt självmord! men min gardrob välkomnar dig alltid =D

2009-08-11 @ 00:16:30
Postat av: Milla

Haha det skulle du inte ha sagt :P nu blir du aldrig av med mig xD haha :P

2009-08-11 @ 00:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0