Seriously, fuck the world

Jag känner mig ensam, obetydlig och glöm inte värdelös.
Åh, vill begrava mig.
Skolan börjar snart, vilket kommer betyda social isolering.
Eller, tja är ju det nu med -.-'
Bo ute i hedåker, alla glömmer att du finns.
Eller okey inte alla, men 75-80%
Jag är trött på att missa allting
Trött på att vara mig.
JAg vill ändras.
Jag ska flytta till stockholm bli lyxhora och operera mig.

*förtstå ironin i det hela*

Men ja, idag såg jag på the tyra show på yt om en 14 (nu 16) åriig tjej som hade blivit ''lyxhora'' för att få cash.
Seriöst, ja du får snabba pengar för ingen big deal egentligen.
Och idagens samhälle där det inte finns något jobb för ungdomar så kan jag faktiskt förstå henne.
För vafan, vad ska man göra då? inte direkt så studiebidraget räcker.
Men sen är det de psykiska, det är de som nog gör att man inte klarar av det.
Psykiska och närheten.

Kommentarer
Postat av: jessie

du får bo under min diskbänk när du vill =)



så länge du inte lyxhorar -.-'



:P

2009-08-18 @ 22:14:59
Postat av: Milla

Jag flyttar in snart :P

haha :D

2009-08-28 @ 23:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0