allt gör mindre ont sen..?

det var tydligen tur att jag inte var i skolan dag..
mitt humör är långt under botten..
sotarn var här, var rädd och satt och låtsades att jag inte existerade.men jag släppte inte in honom..
jag vet inte, måste göra ngt för att avleda tankarna..
neråt igen, så länge fick jag må bra..
idag är ensamheten och tomheten här igen, var längesen känns det som.
men just nu känner jag hur jag behöver ngn.. ngn att prata sådär som M och jag gjorde..
men fuck it. hur ska någon kunna orka med mig, när inte ens jag gör det?
usch.


Är du fortfarande arg?
Kan du fortfarande läsa mig?
Jag brukade skrika och gråta och spy
Men det fanns da'r
Jag minns de än
De bästa någonsin
Är du fortfarande arg?




ska hämta ut mina glas im iaf.. måste dock ha sällskap.. det löser sig väl..


Och är du fortfarande arg?
Är du fortfarande trött?
Önskar du fortfarande att vi aldrig hade mötts?

Kommentarer
Postat av: ch

Sotaren! Den nya skräckfilmen ;P

2009-12-07 @ 23:03:19
Postat av: jessie

<3

2009-12-08 @ 22:30:55
Postat av: Milla

sv

ch: oja, fatta läskiga de är! :S

jessie: <3

2009-12-08 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0