And it hurts with every heartbeat



Well Sandviken idag, helt okey. Klar med lite julklappar iaf. Körde lite oxå gick bra ^^
Svängde även in till farmor och farfar, kul att se de men drygt. Kul att de har koll lix.
Menmen dryg dag, funderar på att gå och lägga mig så det tar slut någon gång.
Men imorgon ska madrasserna i mitt rum iväg iaf. Har haft de här sen halloween.. xD
Har sådan lust att krypa upp i sängen med massa ljus och läsa..
Få se hur det blir..
Har inte så mkt att skriva, just nu är det ingen bra dag.
Panik inför nyår.. (Jessie är du på att dra ut i v-ås/sala? :) eller hemmafest ngnstans?)
Fick sådan lust att panikshoppa ett rött hårband xD
inte vet jag, mitt smink är snyggt idag iaf.
Nej Milla dags att ge sig och glömma världen..

Covern är helt okey, ville visa "kontrasterna". Annika är dock betydligt talangfullare än den där robin..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0