It's a small crime..

Jag ser tillbaks på mörka moln
Som heter ånger sorg och skam
Dom kanske krossar mig en dag
Men till dess var det jag som vann..


Sitter och knapprar alvedon och hinkar vatten hoppas på att bli av med baksmällan eller va fan det nu heter..  Fruktansvärd/t jobbig dag idag.. Men får väl skylla mig själv :P Jag har verkligen så mycket att skriva, men det kommer inte fram.. Hjärnan är ur funktion idag.. Borde kanske gå ner till de andra? Men vete fan om jag orkar.. Sitta här lyssna på musik känns lite bättre, så stör jag ingen heller.. :P åh, känner mig typ frustrerad(?).. Men det går över med tiden det å.
Funderar på att ta en paus och gå och spy.. Kanske börjar må bättre då? Inte fan vet jag >.<
Vill ha måndag imorgon, skulle vara bra.. Behöver fan prata av mig lite känner jag.. men morgondagen går nog fort.. massa plugg och grejjs :S menmen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0