För att fredag var en bra dag.

Fredagen var toppen faktiskt, provet gick bra. Kul fixning hos Therese (fick äran att sminka allihopa *nöjd*) Ta buss till gåvan med Jacke och Johnson som hoppa av ngnstans :P
Dra till Karlsons såg blööö! Hem till Milla förfestande, drog vidare till Plast där det fanns många härliga människor, sjukt nice. Spenderade mycket tid pratandes med någon vi kan kalla X.. fin sak det..
Drack väl inte allt för mycket.. dock fick jag väl i mig en shot för mycket känner jag idag.. Men det var nästan inte mitt fel :P Började väl dra hem kring ett/två X följde med mig och Milla.. Fick inte rulla i backarna för de! elakt :/ xD Milla gick in och sov medans jag och X baxade deras husvagn :P Var väl uppe till åtta imorse, pratade och ja..  Vad ska jag säga? trevlig snubbe, lätt att prata med osv..
Idag då? BAKIS! kroppen skriker ifrån som fan.. funderar på att gå och sova ett tag.. lite nervös och bajs men allt ska ordna sig nu.. det känns som att livet går uppåt..  men jag tänker inte förvänta mig något, jag orkar inte bli besviken igen..

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0