Jullov, officiellt. Att slå in en get

Ja idag vart det jullov då.. Kände mig dock sjuk så drog inte in till stan överhuvudtaget..
Mini väckte mig kring halv åtta sprang omkring och gnällde slutade med att han sprang omkring och skällde ist.. Fanns inget i huset eller nå, men rädd vart jag. Öppnade dörren för att visa att det inte var något där då kutar två rådjur förbi.. Lyckat.
Sjukt sur vart jag iaf. >.< inte värt att vakna för :P
Usch dryg morgon, mardrömmar och puckad hund..
Ska snart börja fixa mig ska dra till stan och handla de sista julklapparna. Och förhoppningsvis något att ha på sig på julafton plus ett hårband.. Kanske skulle färga håret med? hmm.. onödigt i know.
usch. Menmen snart jul, därefter nyår :D finally!
aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0