Måndag (?!)

aja, var in en sväng till stan idag.. Kollade lite smink men ja.. vart ny tjocktröja ist :P
Sen hem, just nu druknar jag i körkortsteori. Vill bara bli av med det nu. Men nära är det.
Ja händer inte så mycket för tillfället.. Längtar fan till nyår dock. Skönt att komma iväg och träffa folk ^^
Hoppas på att få träffa en viss då, får se hur allt blir.
Ja fan kan inte komma på något vettigt att skriva.. Förutom att jag kommer dränka mig själv i teori fram till nyår och därefter..
så vidare social kommer jag nog inte att vara..
Sen måste jag omlära mig Tibia så ;P
Nej jag har inget liv..
Kommer nog upp lite bilder ikväll dock, om jag orkar det vill säga.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0