Onsdag och massa prat

Making april har släppt nytt. lycka! ;_; <3
Idag har varit en bra dag, träffat Jessie :D:D haft körlektion, umgåtts med muppar och pluggat teori. Är grön på en fas nu *nöjd*
Nu borde jag plugga igen, men jag kan inte förmå mig att börja.
Tror jag ska göra judendomsgrejjen på bussen imorgon och på hålet. Viktigaste är min egna pedagogik och lektionen.
Måste ta min stora väska im ;_; bajs på det. gillar min lilla söta :P
idag är en bra dålig dag.
Så mitt första ex eller vad man ska säga. Han ser så lycklig ut nu :) det gör faktiskt min dag lite lättare. det är konsitgt.
Var till optikern idag, min syn blir inte bättre än såhär. Så ska få hem nya glas eftersom den har ändrats/försämrats nåt sånt. borde få de om två veckor kanske. Känns lite kul, men dåligt. Taskigt mot mamma och pappa som får betala allt.
menmen.
usch jag kommer inte igång med pluggander det går verkligen inte varför ska jag vara så jävla dålig på sånt för?
åh, hittat en klänning som jag vill ha på nyår, ska bara se om jag har råd. typ nitar och sånt på axelbanden nice :P
lägger upp bild :P

jag skall finna all min lycka,
om så Döden ska bli den som tar mig dit
lw <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0