Please take me away from here

Känns inge bra alls just nu..
Inte alls.
Känslor svämmar över från alla håll och kanter..
Nervös inför imorgon? Ska inte ens göra något, ska till kyrkan träffa mina folk <3
Sitter och lyssnar på Silverstein ( <33) gud vad jag har saknat de om man kan säga så.
usch äckligt bra är de. begrava mig med dom och en bra bok till morgondagen? sounds like a plan..
Fly från verkligheten ett tag.

Idag har varit seeg..
Upp gått med hunden, typ dött av smärtor i lungorna..
Kollat på step up 2 the streets och julstädat.
Hade nyss besök av Jens och Cissi, vilket var väldigt trevligt :)
vet inte, over all värdelösdag.
Har bäddat om sängen, allt är blått.. känns lugnare, ohh vad alla bryr sig xD

Kul att jag lyckas pricka in allt precis innan jul?

Menmen träffa folk imorgon. nice det ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0