HELVETE!

åt helvete! Crash är sjuk. jag vet fan inte vad jag ska göra. hon har en stor blåsa/böld/sår på baken*undersidan* jag får fan panik! bara gråter och gråter. tänk om hon försvinner? :O jag klarar mig inte utan crash och eddie! eddie mår ju fortfarande bra men hjälp! vi ska ringa vetrinär och sånt imorgon men jag vet fan inte om jag klarar av att vänta. jag älskar dom där! <3 de är fan nästan allt för mig. jag vet inte vad jag ska ta mig till.. och ja jag vet det är bara en ökenråtta, varför så stort liv? men det är ju nte det hon är för mig. sen har det väl vart en allmänt pissig dag för övrigt.. fan!
jag vill bara gå ut i skogen och skricka tills lungorna spricker!

mina älsklignar <3<3<3<3<3<3<3<3<3 har fan bara haft de i lite över två år, men det känns som en livstid<3


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

djur är som familj, jag hade bara nikkie i ett år och när hon dog... ja fyfan :,( hoppas det löser sig<3 kramar

2009-02-21 @ 22:34:56
Postat av: Jeppa

Crash <3

hoppas det ordnar sig!

2009-02-22 @ 00:33:08
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: Moi :P

betyder guld att ni bryr er :)<3

2009-02-22 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0