Lördag

Skaplig dag. Fortfarande hystersik för Crash. Men ja, ska ringa vetrinär det första jag gör på måndag. fan om det är nå alvarligt. </3
aja, något positivt med gårdagen var väl att jag blev klar med svenska a ;D grattis till mig typ xD haha
har vart till mormor idag, trevligt som fan :D inte träffat henne på jätte länge ju.
jag vet inte, jag kände mig verkligen jättepositiv i fredags och att jag var ute ur min depp-period så hände detta. försöker fan att inte oroa mig men jag kan inte sluta tänka på det. om hon skulle försvinna vad skulle hända med Eddie? hon skulle ju bli helt ensam i deras lilla bur. nej, den är inte spec liten men mellanstor lät dumt xD imorgon drar vi upp till årsunda under dag och kollar på sm i mc isracing eller vad det heter :D kommer bli nice som fan ^^, sen blir det lugnt fram till tisdag då vi ska leka med jessie :D sen blir det äntligen onsdag <3 fan vad jag längtar.
jag vet fan inte. funderar på att byta bloggsida till bloggspace, men jag kan inte flytta över allt då. men jag vill fan kunna designa bloggen lite roligare. typ ha en huvudbild och mer färger. men jag är totalt handikappad när det kommer till sånt xD hjälp sökes :P


Kommentarer
Postat av: Jeppsipeppsi :D

jag ska hjälpa dig med designpryl imorn om vi hinner :D

2009-02-22 @ 00:34:55
URL: http://pottfisk.blogg.se/
Postat av: JessieJoystick

jag ser nästan fram mot ons, lika mkt som min egen tatueringXD barasåallavet:P

2009-02-24 @ 03:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0