Måndag :D

känns helt sjukt att jag ska behöva kämpa för min egen identitet. jag är den jag är och alltid har varit och snälla låt den människan få vara jag. jag märker hur du försöker sno exakt allt ifrån mig. men jag vägrar förlora det här, jag kommer kämpa in i det sista. min personlighet och åsikter passar  mig alltså inte dig. skulle vara trevligt att veta vad du egentligen tycker och tänker ist för att höra dig repetera exakt vad jag säger hela tiden. nej jag gillar min personlighet hos mig själv och jag tycker att det är ganska självklart att den ska stanna där menmen. *jessiejeppajeffebehöverinteoroasigattdeärdom* ja känns lågt att bara nämna de, men det är dom som jag vet läser. så skulle vara onödigt att rabbla upp alla jag känner och så läser 3 xD
dagen har väl varit helt okey.. ångest och så men det gick över mot eftermiddagen.. blir dock så sjukt sur på den där jävla läraren som hela tiden sitter vid mig. syns det inte i blicken att jag vill vara ifred? enda jag sitter med på bussen är jessie och sebbe, för jag känner faktiskt dom. tro't eller ej :P jag vet inte känns muntert just nu, skönt. behövdes en sån kväll nu.. eller så är det för att vi precis har kollat på harry potter och Ron har världens vackraste utseende kropp allting <3 *drool*
nej vette fan asså XD blööö, borde inte skriva nå mer just nu jag gör bara bort mig xD

blir en extremt failbild på mitt smink, men jag tyckte det var snyggt idag xD och jag vet att min ögonbrynspiercing ser helt äcklig ut.. men den är irriterad av 1 h skruvande.. helt utan framgång xD



Kommentarer
Postat av: chaos

4st som läser ;P

2009-02-17 @ 15:12:37
Postat av: JessieJoystick

tror jag vet vem du menar, dra iväg med mej vettja! (fast jag kan nog va lika jobbig, men ändå XD) asfint smink jue<3 ^^

2009-02-17 @ 19:52:04
Postat av: too jessie :D

haha tro mig, så jobbig kan du aldrig bli :P tack vi får fan görat! :)<3

2009-02-17 @ 19:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0