Söndag..

Skola för mig imorn då.. dvs ångest.. jag känner mig nervös fan. som första dagen efter ett lov.. blev inte bättre av att veta att bara i eng ska det göras typ 5 uppg och 2 prov den här veckan.. det enda positiva är väl att få träffa alla igen.. men jag vet inte känner mig ovärd och äcklig just nu.. blir ju inte bättre av vissa saker heller.. men aja, vad ska jag göra åt saken? mitt hår verkar fan skita sig, har aldrig tid att göra ngt med det.. inte för att jag är i skolan och gör läxor, utan orken finns inte. jag älskar att hålla på med det, blir glad och allt sånt där, men det känns bara som att tiden inte räcker till.  sitter och lyssnar på cancer med mcr just nu.. kalla mig tönt, men den har djup personlig mening.. fifan vad jag böla ner de spelade den live xD jag undrar hur livet hade sett ut om inte B dragit och om inte alla hade dött. hur det skulle vara idag, skulle det verkligen se ut såhär? hade allt fungerat bättre om inget av det hade hänt? jag saknar verkligen de som vi förlorade under den där tiden. fifan, varje dag. visst det vara ''bara'' en morfar, men det var ju inte så det var heller. känns konstigt att veta att nu när man åker ut dit så kommer man hemm till E ist för morfar eller tja.. under sista åren I/J. men ja, vad finns det att göra åt saken. jag saknar dock morfar och Engla nå så fruktansvärt<3
lång osammanhängande text jo.. jag vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0