Studiedag

ja, studiedag idag.. som vart förstörd.. ska fixa mina dreads idag måste bli klar med det ngn jävla gång xD
hade mitt möte hos eva igår. vi ska börja träffas regelbundet och jag måste typ öppna mig för henne. hon ska typ bli min nya AnnaCarin. Kommer nog att bli jobbigt.. Men det är för att jag ska gå i skolan eller nå sånt. aja, kanske funkar.  annars var väl gårdagen helt okey, kaffe med jessie på lunchen sen lektioner -.-' 
skolan skulle nog vara lite bättre utan en viss person, som försöker helt ta över mitt liv. get a life bitch!
nej usch, jag vill bara kasta stenar på världen..
aja, två veckor kvar till tatuering :D <3

Jessie som har ritat den då :D


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

naww<3

2009-02-16 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0