Tatuering :D

Ja igår var dagen äntligen där :D fyfan vadhärligt ^^ Jessie sov hos oss så alla gick upp tidigt och började fixa sig. Jessie var snäll och flätade mitt hår :P Nervös och eländig var man, fast mest när vi väl kom till hedemora. vi vart sittandes där inne ett bra tag innan han äntligen startade på min. Den tog väl ungefär 1.5 h. Och jag måste tillägga, har fan aldrig settat så konstigt i hela mitt liv :P men ja, han började och la till saker på fri hand, sjukt duktig var han. Har nog docka aldrig tagit så mycket på en killes bröstkorg/bröst under så lite tid :P haha. handen låg upp och ner och han satte sin kropp emot så jag hade inte mycket att säga till om :P men resultatet blev helt underbart. jag är så sjuk nöjd. åker nog tillbaka dit i höst och gör nästa där. hittade mönster och allt ^^
sen var det mammas tur, hon ville inte att vi skulle vara där och glo. så vi gick på en promenad. vi hittade ett väldigt roligt hopptorn :P men vi gick tillbaka efter ett tag :D fick reda på att snubben som gjorde våra hette Erik, så rekomenderar honom starkt. (kingsurftattoo i hedemora).
sen vart det hemgång. jessie var kvar nästan hela natten och vi gluttade på film och sen blekte hon jeppas hår och klippte/färgade min lugg rosa :D tack jessie :P
det var typ dagen lite snabbt :D jag är sjukt lycklig och hela dagen var underbar! Kan fan inte vara nöjdare.
Aja, imorse när jag vakna hade jag ett missat samtal från J och ett sms? lix vafan, dissa mig i två veckor och allt blir bra av ett jävla sms och ett telefonsamtal. det krävs lite mer än så för att jag ska lite på dig igen. jävla as.

in action :D (ja jag vet att jag är äcklig -.- )


halfway :D


färdig :D



Kommentarer
Postat av: Pleu

Gillar motivet skarpt! :)

2009-02-26 @ 23:14:17
URL: http://pleu.blogg.se/
Postat av: Milla

åhå, tack :D

2009-02-26 @ 23:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0