scream your heart out

fått ångest över skolan idag, jag är så jävla dålig me't. jag kan verkligen inte sköta skolan. har fan aldrig klarat av det. jag är alltid hemma fast jag inte behöver, jag pluggar nästan aldrig till prov. eller gör uppgifter i tid. men jag vill fan inget hellre än att klara allt det där. men det funkar bara inte. det är så sjukt störigt.  jag vet inte ens varför jag gör så. sen när jag väl pluggar blir det oftast för mycket och då lägger jag bara av, får bara panik och stresskänslor och då kan jag inte göra nånting ist.  nej jag känner verkligen hur jag måste skärpa mig och ta tag i saker. jag har redan tre ign i slutbetyget, behöver inte bli fler.
aja, var meningen att det här inlägget skulle bli långt och verkligen förklara. men det kom inget när jag väl började skriva.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0