...

jag är så jävla trött på att behöva tassa omkring och inte synas, för om jag skulle råka synsas prata höras eller dyl så blir folk bara arga och berättar för mig hur värdelös jag är. jag behlver fan inte det. jag vill kunna ställa mig och säga att jag oxå existerar, men de kan jag inte. jag vet hur det blir. om jag nu skulle gnälla över nåt så börjas det med en gång '' det är alltid synd om dig va?'' ''de måste handla om dig'' osv alltid pikar om hur dålig jag är. så har det alltid varit. jag får alltid ta alla andras skit och trösta de. men de kan aldrig ställa upp tillbaka. om de inte påpekar hur dålig jag är byter den så att det handlar om den själv igen. jag är så jävla trött på det här. jag är fet, ful värdelös och äcklig. och dum, glöm inte dum. de får man höra dagligen.jag vet om det, ni behöver inte fortsätta säga det. tro mig även när jag känner mig bra eller tom stolt över mig själv, så smyger sig era jävla ord in. jag orkar fan inte. i förstår inte hur mycket de tar. jag vet att enligt er skulle jag inte ens vara en människa om jag låg tre meter under jord. erkän den tanken låter bra va?.. jag är trött på att behöva be om ursäkt hela tiden för att jag ser ut som jag gör, tycker och tänker som jag gör och allt sånt. ja, jag är dålig. men låt mig vara dålig i fred! jag behöver inte era pikar om hur dålig jag är. låt mig bara vara den jag är nån jävla gång. jag vet ju om att jag inte är världens bästa men jag försöker ju inte vara det heller. jag försöker bara vara den jag är. om inte det funkar för er, vad ska jag göra då? tillbaka till det där med fet. jag har ALLTID varit fet, förutom en kort period i åttan men då var jag nära på att utvl anorexi, jag vet hur troligt låter det? men tänk såhär, vad skulle jag få ut av att ljuga om en sån sak? jo, ännu ett rykte till samlingen.
och ja, jag vet om att jag gnäller. men låt mig göra det då. ni tycker ju ändå bara om folk efter deras problem ändå så. destu fler diagnoser,tabletter,ärr,antal man kräks efter mat,psykolg samtal allt sånt där ger ju folk bara högre rang.
emo text. lev med det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0