eyeliner i mitt <3

yes! jag ÄLSKAR eyeliner! spec min nya gel eyeliner, rekomenderar den starkt! den heter nå med cat eyes xD
men ja, vi bestämde oss för att dra och se Harry Potter och halvblodsprinsen idag. och ja, man går ju inte hemifrån utan lite smink iaf. men jag spårade ur totalt. xD men åter till min poäng, eyelinern äger, går att göra allt som en flytande fuckar upp och kajalen är för klumpig för! jag är så jävla nöjd, och mitt smink idag kicked ass! nej, men som sagt har ju fixat mitt sminkbord. vilket är helt perfekt. det enda jag saknar nu är en stoooor sminkväska, pigments(vadenuheterpåsv), lampa, transparent ofärgat puder, nya borstar, och ja maaaassa smiink! jag älskar det! blir jag inte körskollärare så blir jag fan amkeup artist! det är kul och ja, vem gillar inte smink? vem gillar inte den där efekten bara lite kajal kan ha på en kille/tjej eller hur gotharna (<3) formar sina kinder med mörklila rouge?! jag kan nog helt ärligt säga att jag alltid har diggat smink. lix hade nå så fruktansvärt många läppglans när jag var 9? för det var de enda jag fick använda. sen visst jag har även varit, vem behöver smink? jag är snygg ändå typen. men nej smink i love it! haha alla bryr sig? :P
Det är lika så med piercings tattoo's jag har alltid älskat det när jag var nio ville jag ha ögonbryn mouche och en dermal under ögat. inte för att jag ville vara extrem, utan för att jag tyckte det var snyggt. och tatuering har jag dreglat över typ förevigt. detta tror jag min kusin Zarah kan ha något att göra med, eftersom hon var ens största förebild och hon hade både tatuerings och piercings :P hon är sten cool!

okey, mkt babbel om något som ingen utom jag egentligen bryr sig om. men det är viktiga saker för mig. yrken jag kan tänka mig osv. livet helt enkelt :P

men som sagt var ju och såg den senaste hp filmen, jag är så sjukt nöjd :P nej men den var helt underbart bra och man var helt inne i den från början till slut. seriöst ett måste att se den fan!

och igår vart min kväll totalräddad av Jessie och Peter de kom över och fan vad härligt det var att få umgås med folk igen :P

ja, avslutar fan med en bild på min favoritplats just nu :P



inte alla grejjer där och så men det får duga :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0