Gratz Jeppa :D

Yes, min lillasyster fyller 16 idag!
Så vi gick upp vid sex och väckte henne med paket, sen så spenderade vi förmiddagen med film och sedan bakade vi cupcakes och gjorde tårta >.< xD
Sedan kom Jessie över en sväng :D
Sedan anlände all släkt. Väldigt trevligt faktiskt. Jag gillar de nuförtiden. Vissa har jag svärt för men alla vet ju om det.
Ja har varit en väldigt trevlig dag :D
Jao, vet inte rikitigt vad jag ska skriva. Utom att jag faktiskt älskar båda mina systrar <3 även fast det inte verkar som det ibland, men det gör jag. Skulle inte kunna leva vidare utan någon av dem <3 och ja, låter nördigt. men whatev. jag är ärlig.
har tagit en liten paus från allt skrivande nu, hade varit för blottande att lägga upp något just nu.
Ångesten fräter på mig. Den river upp min bröstkorg innifrån. Men jag har lärt mig hantera det nu så iguess att det inte är någon fara.. Men ja, det har varit skönt idag. Totalt ångestfridag! Får gärna komma oftare! :D


får en egobild dagen i ära :P
sen ska jag fan ladda upp alla bilder från senaste tiden xD

Kommentarer
Postat av: Jeppa.

aw :)

älskar dig med syrran, även om jag bits :P

GRATTIS TILL MIG :D

2009-07-07 @ 18:25:33
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0