Introuktionskurs! lägg av.

Fuck vad tråkigt det var! 5h med prat som jag redan har hört xD Men ja nu får jag köra med mamma oxå xD
Sen var vi och hämtade ut mina älskade miyavi biljetter idag! :D  andledning för att det står i plural är för att jag har jessies och jeffes biljetter oxå xD
Och fick nyss reda på att Becca klarade körkortet! GRATTIS :D
Gud så jag längtar efter mitt körkort, börjar dock få prestationsångest tror jag att det heter. Tänk om jag inte klara det?
Mitt mål sen jag var typ åtta har varit att ta körkort samma månad som jag fyllde 18. Jag måste klara det. Det är lix det enda målet jag har som faktiskt är viktigt.
Asså, seriöst jag orkar inte skriva nå mer idag.
byes! :D

Kommentarer
Postat av: marie

gör du nu då?:P

2009-07-09 @ 23:32:33
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: marie

sak vell snart sova antar jag haha

2009-07-10 @ 01:38:05
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0