take the pain away

vem försöker jag lura, du sårade mig.
på riktigt.
jag vill tro att du är en bra kille..
men du har bevisat motsatsen en gång för mycket.
jag lägger ner nu.
jag tänker inte försöka.
inte med dig, inte med någon aldirg mer
jag har fått nog.
jag orkar inte få mitt hjärta krossat en gång till
tar för lång tid att laga.
jag tänker inte lita på någon av det manliga könet längre.
de bara ljuger och sviker
jag vill slå någon
sticka en kniv i magen och vrida om
jag är ledsen besviken och arg.
du har gjort allt så öppenbart nu
jag är ensam, och jag kommer vara det resten av mitt liv
du gjorde klart för mig att jag inte duger.
att jag måste förändras.
jag orkar inte.
jag är jag.
och jag kommer få vara jag alldeles själv i en evighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0