Wake me up

Jag orkar inte. jag seriöst orkar inte. Fick utbrott på mamma idag, typ sa att jag skulle ta livet av mig och massa >.< så nu ska vi kolla på bup om allt...>.< och missförstå mig rätt, jag vill inte dö. jag vill inte lämna mina vackra barn <3
jag vill bara försvinna tills allt är bra igen tills allt är som vanligt. försvinna tills jag mår bra igen, så jag kan vara lycklig utan att inte vara det. Jag vil slippa ligga i sängen och gråta hela tiden. och veta att ingen tror mig. för jag har inga sår, jag har inga ärr jag har inga märken whatsoever på att jag skulle må dåligt, därmed tror ingen mig. eller ja, två vet jag som gör det, och de 2 är bäst <3
jag vill inte leva såhär längre. jag känner mig som en robot inget nytt händer någonsin! jag vill andas och känna att det går lätt. jag vill kunna klara en motgång utan ångesten i bröstet som äter upp mig inifrån.
jag vill leva i takt med livet igen. jag vill bli hel.
snälla, ngn kom hit och gör mig sällskap. jag vill inte tänka.


JUST JA! idag gjorde jag min första omkörning! i typ 120 km/h.. i nedförsbacke.. jag äger! eller nästan iaf..

riskettan im med veronika. blir intressant >.< 4 h prat om droger alkohol och sömn, hur kan man inte längta?!
och sen ska vi till graven, helt ofattbart tre år utan dig. <3 jag saknar dig enormt. R.I.P

och snart är det PRIDE! right jessie och jeppa?! *lääääängtar* <3


Kommentarer
Postat av: Jeppa.

Priiide :D <3



R.I.P ;_;<3

2009-07-17 @ 02:01:12
URL: http://pottfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0