Yeey -.-'

skjut mig istället, jag klagar inte.


Men ja har inte bloggat på ett tag, men humöret har inte vart på topp direkt.
men ja helgen spenderades i årsunda, vilket var både roligt men grymt trist.
Sen har jag även fixat det absolut sista på jessies födelsedagspresent. (hon fyllde i mars) men nu är jag nästan nöjd med den :P
ja inte mkt som händer i mitt liv. känner mig så äckligt socialt isolerad, ensam och värdelös. sällskap is wanted/needed
men aja, kryssning snart iaf :)
bort från allt här.

just ja! har skaffat en extra mobil med comviq, komentera om ni vill ha nummret >.<

Kommentarer
Postat av: jessiejoystick

jag vill ha nummret, men det har jag redan :P



jessie <3 sin present, du är bäst<333



och vi ska leka. på torsdag=D

2009-07-21 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0