BUP

Jao var ju där idag.. Var väl bra att få det överstökat. Snubben jag snackade med var snäll och förstående, vissa frågor var dock hur knäppa som helst xD men vad kan man förvänta sig :P Efter en kvart så sa han att mina tvång och fobier var extrema nog så han var 99% säker på att jag skulle få börja där. Skönt. Sen fyllde jag och mamma i en massa papper. *kul* men då fick han fram att jag har ångest? lix okey. :P whatev. Men sen var det sköteundersökning, kolla blodtryck, dvs hur mkt tryck kan man sätta på armen innan den ramlar av! Det gör ju så sjukt jävla ont! Sen att det är två cm från där jag bröt armen hjälper ju inte direkt, gör ännu ondare... Sen till det kemskaste av allt, vägningen... Att se sin vikt på en skylt framför sig var ju inte direkt det roligaste jag har varit med om, spec eftersom den skrevs ner och andra kommer kunna läsa den.. Lix döda mig nu tack! Det var jobbigt. Sen ville han prata med mig om min syn på det och kroppen.. Men han frågade två grejjer såg att det gjorde mig upprörd och sen började han prata om nå annat xD Och just ja, jag dricker mkt! hahahaha soo? Jag är faktiskt ofta bland de nyktraste.. Men det räknas väl inte.
Nej det känns värt och jag vill fortsätta gå dit.
Sen drog vi från Sala till Avesta och fixade däcken på mammas bil. Sen hemma ett tag, sen Avesta igen för att handla. Värdelöst! Men aja, i övrigt har dagen varit helt okey :D

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

hoppas du får ordentlig hjälp<3 :)

2009-06-04 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0