...

Var i Sala idag igen då. Vi var och tände ljus hos Sara, hela klassen. Var skönt att träffa alla igen. Säg vad man vill om min klass, men bra är vi.
Det kommer bli tomt i höst, tomt och jobbigt.
Jag vet inte vad jag ska skriva, vad jag kan skriva.
Vi skrev lite tankar och hälsningar i en bok som vi ska ge till Saras föräldrar sen.
På torsdag ska vi förhoppningsvis träffas hela klassen och AnnKristin och Marie, jag tror det behövs.
Det är så hemskt allt iihopa, men som Tobbe sa the show must go on.
Det är väldigt fint vid minnesplatsen. Hoppas de låter den vara kvar ett tag.
Men fan vad det kommer suga att inte ha dig vid vår sida i höst, studenten allt.
Du kommer alltid vara en del av våra hjärtan <3

Jao, blir till att åka in till Nisses im vid tre och hårdplugga teori med Veronika. Sen på onsdag bli det Ice Age 3 med alla mina puckon :D <3 (Jessie,Milla,Therese,Elin,Veronika och Jennie)

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

jaha, med dom??:P men vart ska vi, och hur tar vi oss dit och hem??=)



är d ok att jag är med då? känns som det är... "erat" gäng, liksom?<3

2009-06-30 @ 16:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0