Hola

Hade planerat att lägga in en video eller två på mina favorit toturials på smink (om det heter så) och typ förklara varför jag gillar just de mest och blablabla. Men sen kollade jag yt och chester hade laddat upp nytt, så det blir ett Chester inlägg ist. Gud vad bra den människan är. Med den rösten är det ett under att han inte har slagit igenom än. Och hans texter är sådär lagom djupa och bra. Nej, jag förstår inte hur begåvad en människa kan vara. Hans texter träffar alltid någonstans, spelar ingen roll vad det handlar om. Det är så verkligt. Sen när han går uppåt i tonerna, det gör ont. Ja, för att det är vackert då. Nej jag skulle kunna leva på enbart hans musik tror jag. Nörd som jag är xD

Men ja imorgon drar jag Jessie och Jeppa upp till Årsunda! Så jävla kul det kommer bli! Ser fram emot det som fan :D
Vi äger :D <3

 Nås väl på mobilen då :P



Kommentarer
Postat av: kristin

Han var ju riktigt bra! Skulle kunna bli en riktigt hit :)

Har du bdb? Heter samma där som på blogg ;)

2009-06-21 @ 18:42:33
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Milla :D

Haha aa :D han är underbar :D

yes det har jag :D xRunawayworld

ockey, får kolla upp dig :P

2009-06-21 @ 19:11:01
Postat av: JessieJoystick

han är bra :P

ååh, vad kul vi hade!! <3 =D

2009-06-21 @ 22:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0