I'M BACK ;D

I know you missed me ;D
Haha nej men tillbaka är jag, solbränd och förkyld. fortfarande.. Usch, svider på hela kroppen. Inte kul alls.
Men ja skulle egentligen åkt hem imorgon men vi kom på att jag hade tid på Bup kl 1 im. Men aja.
Idag har jag bara legat i solen och läst och typ badat. Så härligt faktiskt.
Sen när vi kom hem fixade jag till ett sminkbord. Så nu kan jag sitta på mitt rum och sminka mig. Försökte mig även på att göra en toturial men jag behöver bättre lyse till det, så det måste fixas det och ett stativ. Men det löser sig. Just nu har jag kameran på en trave böcker, kanske inte så bra :P
Senaste dagarna har faktiskt varit ovanligt bra :D
För tillfället är jag bara glad och nöjd xD
Och varm :P
Jäkla värme :P

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

keep on beeing happy!!=D

2009-06-25 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0