I'm not okey

Du kan sluta andas i just denna sekund
Du kan sluta existera bara sådär
Utan att vi vet om det
Utan att vi märker
Inte märker förän telefonen ringer
Att få höra att du är död
Borta för alltid

Att då aldrig kunna säga allt som man borde ha sagt
Inte låta dig få veta exakt hur mycket du betyder
Att leva med ångern över allt man inte har sagt

Livet är så orättvisst
Jag förstår inte riktigt hur alla orkar
Inte just nu.

Jag är rädd,
rädd att allt ska ta slut.
Rädd att inte bli ihågkommen
Rädd att bli ensam



som sagt, sånna här händelser får mig att tänka väldigt mycket och detaljerat.
en bit av mina tankar just nu
De är riktade till ingen och alla
mest alla.
som sagt, dödsångest.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

du är en så fin människa i all fulhet<3 :)

2009-06-28 @ 05:16:40
Postat av: Milla

ska du säga :)<3

2009-06-28 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0