Noes

Ingen skola för mig idag, försov mig -.-' lyckat. Seriöst klarar inte ens av att gå tre veckor? Hur dålig får man bli.
Ja, lämnade ju in min praktikrapport första dagen tbx i skolan, men läraren hade ju självklart tappat bort den. Men ingen annans.. Hon gillar verkligen inte mig. Men jag gillar inte henne heller så.
Nisses idag då, var om mörker och halka.. just blablabla. boooring. Jag tkr att det är enklare att köra i mörker en ljus så sug på den! Dock är jag närsynt så ser väldigt dåligt då, men jag överlever :D haha.
BUP på tors, positiva är att jag blir ledig hela dagen :D fan vad härligt. Vi packar ändå bara på våra lektioner, vi ska ju flytta upp till A huset. Därför ska vi packa ner deras äckelsaker. Jag tänker inte göra deras skitgöra! Så det så.
Ja, ni har väl säkert hört om flygplanet som försvann. Det facsinerar fan mig. Lix att nå sånt stort bara kan försvinna utan att världen märker förän flera timmar efteråt. Sen att de antagligen ligger i havet nu, har inte med saken att göra. Men tänk ett flygplan är inte så litet ändå.
Nej, jag orkar inte skriva.
Jag lever och andas det får räcka för tillfället.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

okeey.. kör försiktigt bara :S



:P



flygplan är dessutom typ alltid i kontakt med ett sånt där torn.

am I wrong??



2009-06-03 @ 15:40:46
Postat av: Milla

haha bara när det behövs:P haha (A)

ja exakt, hur kan man tappa bort ett flygplan XD

2009-06-03 @ 18:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0