Patetiska klubben :D

yes, en av texterna kommer iaf komma upp. Den är extremt löjlig, men det skiter jag i.

Jag vill att du ska se mig
Se igenom fasaden
Se bakom det där fejkade smilet
Sem människan bakom eyelinern
Ingen har gjort det på så länge

Jag känner mig ensam i ett rum fullt av människor
Jag känner deras hat mot mig
Det strålar rakt igenom mig
Får mitt hjärta att vilja stanna
Även fast inget är fel,
allt kan vara bra.
Men hatet tar kål på mig

Jag är lycklig men har tappat förmågan att le
Jag saknar dig
Du är ingen alls eller månen
Det spelar ingen roll att du inte existerar,
jag saknar dig ändå
Du skulle kunna ta bort mitt egna hat
Det förtär mig lika mycket
Om inte mer


Som ni kanske märker skrivs inte texterna i mina ljusaste stunder. Det är hur jag mår just då oftast, och det hjälper för mig att skriva ner det. Sen att jag publicerar det, ja det vet jag inte ens själv varför.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

du skriver vackert<3 men sorgset...



fast sorg är oftast vacker 0.o



2009-06-09 @ 00:31:21
Postat av: Milla

Tack <3 :D det är ju oftast det xD

2009-06-09 @ 13:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0