Tisdag

Jao, Nisses med Veronika idag kulkul. Var där i fyra timmar xD Men jag ska klara det så det är värt det!
Pappas kompis visste vem lastbilschauffören var.. Han ska tydligen ha varit ofukuserad och klantig. Varför ge en sån körtkort. Kompisens kommentar var ''skulle det ha varit någon så var det han'' Fatta hur dåligt man måste köra för att få en sån kommentar av en vän!
Det är orättvisst och fel. HAn lämnade nästan en hel stad trasig.
och ja jag tjatar. Men jag är arg. och jag vill ha tillbaka allas våran Piff :(

men ja, imorgon så är det dags för Ice Age med mupparna. Sen någon gång nästa vecka ska jag se den med syrrorna. Jag är fan bokad i typ två veckor nu. Lite drygt.

Jag vill ha bilen klar och körkortet i hand!
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0