Utbrott

JAG ORKAR INTE!
Fick utbrott på mamma nyss, värre än vanligt.. Jag hatar det, ångesten tar över. Upptäcker först senare hur man faktiskt har reagerat. Som ni kanske (inte) förstår så är det ju självklart om min fobi. Jag orkar inte länge till. Jag vill fungera som en normal människa, kunna flytta hemifrån. Vilket jag i dags läget aldrig skulle klara av. Jag vill kunna använda min ''converse''skor. Eller skor med knyt/dragkjedja över huvudtaget. Jag vill slippa ha ångest. Jag vill slippa mina fåniga tvångstankar. Mina händer börjar torka ut nu. Just nu känner jag att ligga under täcket till midsommar låter som en bra ide. ligga där och låtsas som att man inte finns, för finns man inte känner man ju inget.
Känner att jag är i en dålig period just nu.
Blir inte bättre av att man spenderar första helgen på sommarlovet med att bara sitta hemma och glo.
Skulle dragit till Åsrunda, men neeej. Fittkärring!

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

=/ vadsomhelst, närsomhelst, varsomhelst, hursomhelst; jag finns här!<3

2009-06-14 @ 00:31:48
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se
Postat av: milla

taxk, det betyder :) o desamma :D <3

2009-06-14 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0