VG

YES! VG I PSYKOLOGI!!!! gjorde min vecka fan! har fått reda på att jag har fått ig och g- i mina praktikrapporter och kommer få kompletera ämnen i sommar och i höst. Men jag ska ta kontakten med lärarn som ska ge mig uppg i sommar. För hon orkar inte skriva ut vad jag ska göra nu pga flytten upp till Ahuset.
Aja igår(tisdag) så var det först skola som var helt okey. Och sen handlade vi avslutningskläder, kommer bli nice tror jag :D har även världens sötaste nya skor xD *nöjd* Sen vart det psykologi plugg för hela slanten :P
och ja idag var det psykologi prov som jag lyckades skriva vg i. så jag fick vg i slut betyg!!! :D:D:D:D sen hem för att fira min kusin Michelle som fyllde 21? :D Ja och nu väntar jag bara tills im så jag får klippa mig. Har fan inte klippt mig på ett år.. haha xD  palla lix. Sen im kväll ska jag lägga in lite ny färg :P Nice :D Just ja kollade på twillight eller hur det nu stavas med therese och elin idag, den var helt okey. eller egentligen jävligt bra. Men man har trott att den ska vara så mycket bättre. men aja :P

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

men shit vad bra du äär!!! =D



awsome^^



2009-06-10 @ 21:19:14
URL: http://jessiejoystick.bloggspace.se
Postat av: Milla

Haha tack :D ja är faktiskt lite nöjd :P

2009-06-10 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0