another day in hell -.-'

På gränsen till helt okey dag idag. Var dock på cp humör heela dagen. Trevlans på lunchen dock uppåt och allt ^^ sen har det varit ångestdrabbat. Jag kan inte hjälpa't. Har pratat med mamma idag om att anmäla läkarn som berättade för hur absolut äckligt tjock jag var förra våren, har orsakat psykiska besvär hos mig. som tex inlägget för ngn dag sen. Det var inte så innan, då kunde jag be de hålla käften och tänka att folk gillar mig även fast jag är tjock. aja, var till mormor idag ohc träffade moster å kusin, skoj :D sen det gamla vanliga -.-' självklart. jag är så less på't. jag bryr mig inte längre. jag stänger av. hemma i skolan. brukade inte göra det, men det kommer med tiden typ. ska nog gå till eva och prata imorn på samhällen. jag orkar inte. humörsvängningar som fan idag. jätteöverdrivet glad till less jävla emojävel på mindre än en halv sekund. jag har funderingar på att flytta till Avesta, men vill inte lämna alla underbaringar (:P) i Sala. Jag hatar Sala, men lite av folket där är ju bra :D men såfort jag har blivit av med min fobi ska jag försöka flytta till antingen sala eller avesta. Får be soc om hjälp med pengar och mojs så jag kan dra. Jag orkar inte bo här ute i ödemarken längre. Det suger. åh, jag skiter i verkligheten just nu.

Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

mig blir du iaf inte av med:P jag flyttar efter! stalker-varning XD du betyder, okey<3

2009-03-04 @ 01:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0