Det kallas ångest.

Har inte varit någon bra dag alls idag.. Inte för fem öre. Var kul att vara med Jessie på lunchen ohsåvidare. Men sen var det bara skit. Den som jag nämde i förra inlägget, det är dålig ångest tror jag. Han gick över gränsen. Men jag tänker glömma det och gå vidare. Jag vet inte riktigt hur jag mår för tillfället. Jag orkar fan inte. Jag höll fan på att komma in i en bra period när den här skiten hände. Åh! Jag orkar inte ta det här just nu. Jag känner mig bara så dum fet ful och äcklig. Vill bara begrava mig under täcket och stanna där ett tag. Känns ju inte direkt som att man skulle vara saknad *förutom 2 pers som jag vetom*  Men det är de. Jag mår så jävla mycket bättre i skolan *till och från* åh, jag vet inte längre. Den här dagen har varit ångestfylld och allmänt dålig. ÅH!
Aja, efter skolan drog vi in till stan *jag körde!* xD Blev lite köpt iaf, som glitter och tjocktröja. ja jag har ett liv xD
åh, just ja. C frågar mig om och om igen om jag vill gifta mig med honom. Seriöst alltså. Gud, han skrämmer fan mig. Sen är han troende också. Bara det skrämmer ju slag på en. Sen att han är en stalker spelar väl ingen roll :P
Nej usch fy och blä på den här dagen.

5 dagar sen </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0