Fetto!



åh, vad då perfekt kropp? så jävla vackert. om det hade varit lite större boobs xD Det där är mitt mål i livet. Jag ska bli smal. Jag ska kunna gå i de kläder jag vill utan att se och känna mig så jävla äcklig hela tiden. Kunna gå utan tjocktröja utan att skämmas för att folk kan se exakt hur min kropp ser ut, mina fläskiga armar allt. Jag vill inte se ut såhär längre. Säg vad ni vill men ingen älskar feta människor. Ni kanske inte märker det själva. Men hela jävla samhället ser ner på äckliga jävla fetton *sommig* men inte så det märks. Att handla kläder är ett helvete. Vet ni hur pinsamt det är att handla kläder för ett stor människa, ni vet inget om den skammen. Ni vet ingenting. Och med ni menar jag samhället överhuvudtaget ingen spec människa. så ingen behöver ta åt sig. Men det finns vackra stora människor också. Men jag är så trött på att samhället ser ner på stora människor. Folk tror att det enda man gör är att äta och aldrig tränar. Men det är inte sant, visst många gör så. Men inte alla. Folk som är större kan äta som en "normal" men ändå gå upp i vikt, även fast den tränar. Mänskligheten är sjuk och jag hatar fan den. Jag hatar att vi alltid måste hitta sätt att trycka ner människor på, och visst ja jag går emot mig själv. Jag vill droppa minst 30 kg. Men för det betyder inte det att jag hatar fetton, jag tycker de är äckliga för de ser ut på det sättet jag ser mig själv. Jag ser ut så i min värld, och i eran med. Jag hatar det och har gjort sen jag var liten. Ni fattar lix inte vilken ångest man får av att vara 11 och ska köpa byxor och måste ha sånna med sån där böjbar utsräckbar grej, eller typ d storlekar ellr vad det heter. Man måste vara stor för att förstå. Och man är fan inte stor om man har storlek 38-40 eller M fatta ni har perfekta jävla kroppar och behöver inte gå ner ett kg. Ni är älskade i denna sjuka värld. Ni är accepterade. Och ni med 32-36 XS-S ni är så långt i från tjock man kan komma. Ni är perfekta och inte bara älskade utan avgudade. Ni är smala och passar perfekt in i den här världen. Jag börjar bli less på att läsa alla dessa oj jag är så tjock jag väger hela 40 kg och är 170 lång. man, väx upp. Ja, den människan är sjuk. jag förstår väl det. Men vaddå, utan denna sjuka människosynen så tror inte jag att lika många skulle tänka så och bli sjuka. Nej, jag hatar mig själv och min kropp nästan lika mycket som mänskligheten.
om någon tar illa upp av det här inlägget, så ber jag om ursäkt.


Kommentarer
Postat av: chaos

Medias fel angående synen kring hur man ska se ut och vara =/

Sluta be om ursäkt, du har rätt att skriva/tycka vad du vill ;)

2009-03-16 @ 16:40:38
Postat av: JessieJoystick

"fetton" (?) kanske ses ned på av det fukkade samhället vi råkar leva i, MEN DU ÄR INTE EN AV DOM!!!! jag antar att det inte finns något jag kan säga eller göra... men... jag finns här<3 och.. och.. faan jag vet inte vad jag... jag... gråter

2009-03-18 @ 00:05:15
Postat av: Milla

tack Jessie :D<3

finns här för dig med :D och inte gråta :/

2009-03-18 @ 08:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0