Helgen :D <3

überbra helg. började med panic and action med jessie och jens. vikket var totalt underbart  av massa andledningar. som jag antagligen kommer tjata sönder. :D som att ha sängarn i herbrightskies 3 cm från ansiktet är inte fel :P haha xD men hbs var ¨så sjukt underbara live <3 sen så var det ju även adept som oxå total ägde. fast han är kort :P -.-' sen chemical vocation som inte heller var dåliga :P och sist fakie for nothing med typ söt basist :P det var totalt perfekt förutom typ 3 detaljer, emon i kön som frågade om bilden, att äckelet från byn var där och jäveln som klöste bröstkorgen på mig -.-' men hon bad iaf om ursäkt typ :P ja, nice stämning därborta till och fårn. så sjukt lite folk bara. ont i kroppen och blåmärken så nice var det :D xD men dagen var fan helt perfekt :D <3
Sen så lördagen spenderades med secret window, sen drog vi ut till Peter, för att upptäcka att vi skulle gå tbx till byn tio min efter vi hade kommit dit xD kändes värt. men aja, väl hemma igen så bestämde vi oss för att festa :P vikket vart sjukt kul :D sociala som vi var xD men aja nice. sen fick vi för oss att pierca peter, tror jag gjorde åtta hål i hans läpp. *förliten nål och för stort smycke* xD så det bara började bluscha blod :S *srypeter* ja, sen däckade väl alla kring fem fyra. men jag måste säga att det var en sjukt lyckad kväll :P
ja och så söndagen, Peter drog typ dir på morgonen och jessie på typ eftermiddagen xD så dagen har tillbringats med städning och depp-filmer :D
nej bästa helgen på länge med bara några få sorgepunkter
 


Kommentarer
Postat av: JessieJoystick

ägigt,ägigt^^

2009-03-09 @ 00:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0