klant

Dagen började ju bra xD råkade svälja(trorjag) en av mina piercingkulor på bussen vilket var toppen xD Lix hur dum får man bli? plus att jag verkligen gillade de smyckena. Så nu har jag mina nå så fruktansvärt oversize läkringar ist. Men nej, idag har jag mått riktigt jävla bra. Det har fan varit på topp nästan hela tiden. Hade egentligen tid hos Eva idag men den vart flyttad tills imorgon klockan elva. Kändes skönt faktiskt. Har inte haft en riktigt bra dag på länge så ville inte förstöra genom att babbla dåligheter. nej, nice dag idag helt enkelt :D *jag råkade göra texten stor och vet inte hur man får bort det* Det är vår ute och allt känns fan bra :D

Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0